فقط افراد بالای هجده سال وارد شوند +18

تناسب اندام و پمپاژ قلب با ورزش

تمرینات هفت دقیقه ای این نوع تمرینات ضمن ایجاد تناسب اندام و داشتن بدنی سالم وقت زیادی از شما نمی گیرد و شما…

تمرینات هفت دقیقه ای

این نوع تمرینات ضمن ایجاد تناسب اندام و داشتن بدنی سالم وقت زیادی از شما نمی گیرد و شما قادر خواهید بود با انجام صحیح حرکات عضلات خود را پرورش داده و به شکل دلخواه تغییر شکل دهید.

این تمرینات عالی برای بالا بردن پمپاژ قلب و تناسب اندام را می توانید در هر کجا انجام دهید و نیاز به هزینه های سنگین برای انجام آن نخواهید داشت.

یک تشک یوگا، هفت دقیقه زمان و برای برخی از تمرین ها نیاز به دمبل خواهید داشت.
حرکت اول : Bicep curl and shoulder press

دمبل ها را در دست بگیرید، ثابت سر جای خود بایستید و دست ها را با خم کردن آرنج از پهلو به سمت جلو سینه بالا ببرید و بالای سر خود نگه دارید. وقتی دست ها به بالای سرتان رسیدند شانه ها را به سمت عقب بکشانید. این حرکت را ۱۲ مرتبه تکرار کنید.
حرکت دوم : Goblet reverse lunge

دمبل ها را جلوی سینه نگه دارید. یک به یک پا ها را به سمت عقب ببرید به نحوی که زانو در زاویه ۹۰ درجه خم شود و روی زمین قرار گیرد. مطمئن شوید که زانو جلوتر از انگشتان پای کناری نیست. این حرکت را ۲۰ مرتبه تکرار کنید.
حرکت سوم : Goblet reverse lunge

روی شکم دراز بکشید، دست هایتان را کنار سینه قرار داده و آرنج ها را بالا بکشید. با انگشتان پا به زمین فشار وارد کنید و به کمک کف دست ها از زمین فاصله گرفته و با سرعت زانوها را خم کنید و پاها را به داخل شکم ببرید. وقتی مجدد به حالت خوابیده به روی شکم برگشتید دست ها را سریع از بازوها به سمت جلو باز کنید و مجدد کف دست ها را کنار سینه قرار دهید. این حرکت را ۱۰ مرتبه انجام دهید.
تناسب اندام در کمترین زمان

این حرکات را طی هفت دقیقه انجام دهید و شاهد پمپاژ سریع و سالم قلب خود باشید. با حرکات هفت دقیقه ای Kayla Itsines عضلات کل بدن شما به چالش کشیده می شوند. این تمرین ها زمانی که شما فرصت زیادی برای ورزش کردن ندارید و نیازمند کم کردن وزن خود هستید بسیار مناسب و موثر خواهد بود.

با این حرکات نیازی به وقت زیاد و هزینه های سنگین نداشته و با کمترین امکانات می توانید بهترین ورزش برای بالا بردن پمپاژ قلب و تناسب اندام را انجام دهید.

منبع khabar25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *